more

Jag ska hämta Leone ifrån dagis idag,
Daniel har cyklat ut till sin mamma för att hjälpa henne med poolen.
Jag har faktiskt inte gjort nånting än så länge bara varit hemma och tillbringat min tid med att gosa med Jazmine hihi.
det pratades om att vi skulle få ha en glassbjudning idag, men nu vet jag inte hur det blir med det då vi inte får tag på dem som skulle komma på besök. Lite tråkigt för jag har ju inte så jätte lång tid kvar på mig att hinna buzza en massa.
Ja annars så får jag väl bjuda laget runt för barnen i mitt område jag tror ju det skulle vara riktigt uppskattat, en varm dag som denna eller vad tror ni?
Jag har fått ett paket som jag ska hämta idag.
Sen har jag fått erbjudande som jag tror jag ska nappa på men först ska jag kolla upp det lite mera först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback