morgon

Tisdag och Leone håller på att göras klar inför dagis, klockan ringde inte imorse så det är lite stressigare än vanligt (säger jag som satte mig och skrev här va haha) Men Leone är färdig påklädd, ska säga till Daniel att komma ut ur duschen vet inte om jag ska gå med Leone idag eller om han tar det.. Jag måste veta om jag ska snabbt fixa iordning Jazmine med ju för det första så kan hon inte vara här ensam ute (vardagsrummet) medans Daniel är i duschen och jag lämnar Leone det säger väl sig själv..
nu halkade jag lite ifrån ens vad jag skulle skriva..
Nä snabba på mig lite mera, servera frukosten bla

Kommentarer
Lina säger:

Hoppas att resten av dagen inte blir lika stressig för dig :)

2010-06-08 | 11:16:01
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Olaikaisa säger:

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 | 19:22:04
Bloggadress: http://olaikaisa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback