onsdag

Jag är alldeles strax klar med att göra iordning för Linda så hon får dubbla menyer.
Jag ska bara fixa iordning så att allting sitter på plats och ser ut som det ska innan jag ger henne det nya.
Sitter här med mitt morgon kaffe just nu och Daniel har gått med Leone till dagis.
Senare idag så kommer det att dyka upp lite kampanjer hos campadre som jag kommer visa er.
tycker ni att det verkar intressant så säg bara till så får ni en inbjudan så ni kan handla för dem fantastiska priser som kommer synas.
Det vart aldrig att jag la in bilderna igår men jag får göra det idag.
Hade saker att göra hela tiden eftersom att vi först möblerade om och städade, sen så var det lunch sen så kom Leone hem från dagis så vart det middag sen så fick jag sätta mig och ta det lugnt och då glömde jag bort det helt enkelt.
Leone har sanrt sommarlov från dagis, då har man iaf inte så mycket tid till att sitta och skriva då måste jag ju vara ute och leka med henne och hålla henne sysselsatt ;)
Jazmine sitter stadigare idag, och ställer sig fortfarande upp i sängen hon kan stå rätt stadigt själv hihi Så kryper hon mycket bättre nu också ♥
Mina älskade prinsessor ni gör sådana fantastiska framsteg varenda dag, det är helt underbart att få ta del av alla era framsteg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback