paket + irritation?

Leone har kommit hem från dagis och så stolt var hon för hon är ju numera blöjfri på dagarna jo jag vet rätt sent men så kand et gå när man byter dagis flyttar får syskon ja omställningar i huvudtaget helt enkelt men jag är så stolt över henne ändå, dock lite smått besviken på dagis då dem skulle ut i skogen tydligen idag så satte dem på Leone en blöja ändå?!
hajja den då.. varför gör dem så? Om man (läs jag) väl lyckats få ett barn att vilja vara fri från blöjan på dag tid ska man väl inte proppsa på att hon ska ha blöjan ändå eller rätta mig om jag har fel!
Tycker det låter väldigt konstig hur gör dem inte på dem andra barnen som är blöjfria på dagis som är i samma stadie som Leone gör dem likadant eller?! nädu det gillas ikke!

Då har man varit och hämtat paket, gjort middag och ätit.
Nu är det bara lite mys och bus med barnen som står på schemat innan det är dags för dem att sova.
Har lite bilder som jag ska visa er sen.
Så då frå ni se vad jag ska beställa hem för canvastavla dvs vilket foto jag ska ha ;)
ha det gött så länge så återkommer jag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback