promenix på schemat

Leone är på dagis, vilket ni säkert redan förstått då klockan är över nio men ändå..
Om en liten stund så ska vi ut på en promenad jag, Daniel & Jazmine
Vi ska gå till Hälla, får väl se om vi kommer hem med något fynd ;)
Gårdagens steg vart inte så många, då jag glömde sätta på mig den under en stor del av dagen men jag lyckades skrapa ihop ett antal steg ändå :) Så jag är inte helt missnöjd med det.
Dem här 2 veckorna som kommer, med igår inräknad som start så kommer jag gå på helspänn med spänningen i luften och bara vänta med en stor förväntan och spänning..
Åh vad jag längtar, ska bli så roligt och spännande så jag finner inga ord för att beskriva det ens.
Vart ett snabbt inlägg imorse men jag hann helt enkelt inte skriva så mycket mera :P
Var tvungen att ringa lite samtal och hjälpa Leone att bli helt klar inför färden till dagis, Leone matade Jazmine med banan hehe ja alltså jag sa att det var okej och jag kollade så att allt gick som det skulle, hon skulle aldrig ge utan min vetskap eller utan att få höra att hon får det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback