sol eller regn?

Jahapp så mycket för den fina dagen då..
Gick ut imorse med båda tjejerna för att dem skulle få komma ut i friska luften och Leone skulle få leka lite, gick in för att göra lunch och lovade att vi skulle gå ut sen igen. Efter lunchen så tänkte jag bjuda på glass men tji fick jag det började ju regna när vi var ute, gick in och satte på mer regnkläder på Leone men va sjuttingen jag har ju inte nå regnkläder visserligen ett paraply men vad hjälper det egentligen?
Men Leone står här fullt påklädd och frågar -mammaaa ska vi gå ut?!
Så jag lär ju ta och knata ut en sväng till iaf för att göra henne nöjd ;D
Jazmine har somnat i vagnen så det gör inte så mycket.
Får ställa vagnen under tak så hon inte blir allt för blöt.
Leone i denna stund -Mamma ska vi gå uut?
-mamma du har faktiskt skor på dig
-mamma du måste gå ut med mig
hehe jag lär gå ut med henne lilla älsklingen♥

Sol eller regn hur ska det vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback