Soool

Allt jag skulle vilja göra nu är att lägga mig och vila en stund medans Jazmine ändå sover.. får se om jag lyckas få lite vila innan hon vaknar igen min lilla sessa.
Leone ska ut och leka igen med nu med pappa. Vi har redan varit ute i över 3h idag i det fina vädret jag Leone och Jazmine :) Jag och Jazmine satte oss på en filt en sväng det tyckte hon om, å gräset var ju väldigt lockande hehe ville gärna smaka på det tur att mamma är med och håller koll ;) Så det var med andra ord inte så länge vi satt på filten men det gör inte så mycket.Jag har brännt mig fint på axlarna :/ dem är väldigt ömma ajaj
Barnen smorde jag in en stund innan vi gick ut men på mig själv neej det glömmer man ju så klart så nu får jag lida för det.. aja det går väl över om en stund ska lägga på lite av "efter sol" som vi har :) det brukar hjälpa.
Ja måste helt ärligt gå och göra det nu innan det blir ännu jobbigare för mig. sen lägger jag mig och vilar även om så för en kort stund.

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude säger:

vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-06 | 16:53:42
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude säger:

sv: tack själv! :)



jag skickade en inbjudan med "bloggsvar" till adressen som du gav mig, sen så är det bara att följa anvisningarna ^^

2010-06-06 | 17:01:16
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Aaronoline säger:

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 | 14:05:34
Bloggadress: http://aaronoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback