this day

Då kommer Leone snart komma hem från dagis..
Kvartersvärden har varit här idag och fixat sovrumsknappen för lampan den ville inte fungera längre gick inte att varken tända eller släcka??
men nu har hon bytt ut det så nu funkar det igen skönt
Ja har lyckats få kort på Jazmine när hon står i sängen sin ;)
Så det kommer lite senare..

Alltså ibland så blir man bara så frustrerad och irriterad över saker och ting.
Jag vet inte ens om jag ska skriva om det här eller om det blir allt för privat
eller ja privat blir det kanske inte heller då det bara ör min irritation som behöver få pysa ut lite lätt..
Ja har en heel del jag skulle kunna skriva om, en hel del tankar, en hel del funderingar och en hel del klagomål
men jag har ju också valt att vara positiv för att få mig en positiv omgivning vilket inte funkar på alla har jag märkt somliga är ju negativa dygnet runt nämner inga namn för man vet aldrig vem som läser.. nej jag menar nog inte just dig som läser detta heller :D så ta inte åt dig.. men ibland så blir man bara så trött på människor, människor som vägrar vara positiva som vägrar låta andra må bra, nä allt blir ju bara skit rent ut sagt.

Kommentarer
Rebecca säger:

kikar in :)

2010-06-10 | 14:08:45
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
KLACKARNA I TAKET säger:

TÄVLING I BLOGGEN, VINN SNYGGA UNDERKLÄDER!

http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



Lycka till!

/Elina & Linnéa

2010-06-10 | 18:14:05
Bloggadress: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback