torsdag

Jag har ordnat med frukosten, Leone har ätit upp sin redan ;)
Jag ska ta fram kläder så hon får klä på sig, sen så ska jag få upp Daniel så jag kan gå med Leone till dagis så han får passa Jazmine undertiden. Det där med att åka vagn och solen är ingen bra kombination alls för min lilla prinsessa hon vill gärna vara med och kika, men snurrar runt och vänder på sig ställer sig upp ja hon har en egen liten show i vagnen kan man säga. Det är inte alls roligt att gå med en liten dam som beter sig så, oavsett om hon är fast spänd eller ej! Spelar heller ingen roll om det är i liggande läger eller sittandes hon gör aå oavsett!
Dem fåtal gånger som hon vill vara lugn och still i vagnen bara älskar jag och stor njuter, dem gångerna längtar jag efter att ha på heltid. Stora frågan är ju när det kommer, hur lång tid kommer det att ta?!

Nä nu måste jag faktiskt börja klä på mig och min prinsessa och gå med henne till dagis.

Kommentarer
Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ säger:

Nej, det är tyvärr lite för sent att gissa nya gissningar eftersom det är så nära nu o kan hända när som hellst...

Kram

2010-06-17 | 10:04:35
Bloggadress: http://edvinsmamma.wordpress.com
Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ säger:

Hoppas att du har rätt, för ikväll blir jätte bra att han kommer tycker jag ;)

kram

2010-06-17 | 10:28:06
Bloggadress: http://edvinsmamma.wordpress.com
Ajdinsmamma säger:

sv: problemet är att jag redan har gjort det :( inte alla, bara två månader men jag vågar nästan inte ta flera, sparar de ifall att liksom :(

2010-06-17 | 17:30:42
Bloggadress: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback