Stoltast

ÅÅh vet ni?!
Nä det gör ni ju inte men snart så gör ni det hihi :D

Imorse när jag vaknade, så hörde jag först precis innan jag slog upp ögonen ordentligt och vänder på mig.
Ett litet mamma, lite pustande och frustande sen sägs det mamma igen mellan uppdraget av min älskade lilla Jazmine, man verkligen hörde att hon hade för sig nånting.
Man kunde höra, att hon kämpade ja ni vet som det kan låta när man verkligen ger sig f*n på att göra något som egentligen kanske är omöjligt i kanske just det skedet. 
Jag kännde att jag var tvungen att vända på mig så fort jag bara kunde och öppna ögonen, för att så snabbt jag bara kunde få se vad min älskade lilla flicka höll på med.
Jag kännde att det var något riktigt bra jag skulle få se, jag var inte ett dugg orolig!!
Det var tidigt dessutom ca 6.30 kan ha varit lite före tidigt för att vara Jazmine hon brukar annars väcka mig närmare 8 på morgonen, så hon var väl exktra rastlös idag ;)
Nåväl när jag hade vänt mig om för att se vad hon hade för sig, så ser jag mot min stora förvåning...
hör och häpna!
Ja jag tappade hakan!
Jag vart helt ställd..fullkomligt
Jag kännde lyckoruset
Jag kännde fullkomlig lycka, glädje och stolthet
Ja alla bra saker man känna helt enkelt!
Att hon stod upp!!!

Hon numera ställer sig upp i sin säng!!
När hon ser att jag vaknat så tittar hon på mig med ett jättelikt smile och skrattar lite grann hon är så lycklig,
lycklig över att hon står upp helt själv i sin säng.

Ja vid sådana här tillfällen så önskar man verkligen att man skulle ha en kamera i varje rum.
För ni kan ju tro att jag skulle hinna springa och hämta kameran, för att ta kort på min älskade skatt.
Just i den stunden när hon står upp i sin säng.
Jag önskar att jag skulle hunnit med det.
Men det är ju så också att hon är ju inte van att stå än inte själv åtminnstonde, så det blir ju lite vingligt emellanåt men ååh hon var så söt när hon stod där och tittande med sitt underbara smile och skrattar lite grann för att verkligen visa sin lycka över vad hon lyckats åstakomma så tidigt på morgonen helt ensam.
Ja jag är en super stolt mamma denna morgon med all rätt enligt min mening ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback