tankar/funderingar

Denna söndag börjar med att man får gå upp tidigt, älskade barnen ville inte sova längre än till 7 imorse så det var bara upp och hoppa :)

Jag skulle kunna dela med mig lite mer över min vardag äv vad jag redan gör, men jag är tveksam till detta.
Jag är tveksam över vad jag ska skriva jag är väldigt försiktig av mig på grund av hur det varit tidigare.
På mina andra bloggar jag haft innan så har det alltid funnits en viss person (nämner inga namn) som sedan i sin tur skrivit en massa skit och hat gentemot mig och min familj det har gjort att jag inte skriver om vad som helst längre. Jag kan dela med mig utav det jag anser är viktigt. Är del tråkigt av mig att låta mig begränsas på det sättet? Kanske men jag har även sagt att fråga vad ni vill jag svarar, jag kanske inte må skriva mycket om vardagen alltid somliga saker utelämnas men det är också för våran skull som familj. Jag vet inte riktigt vilka det är som läser på min blogg, jag vet inte riktigt vad jag törs skriva eller inte.?


Jag har en låång bakgrund som tro det eller ej skulle kunna skapa en bok.
Mina tankar går idag till er som varit/är offer av någon form inom begreppet våld.
Ni är starkare än så! Ni förtjänar bättre än så! Ni har inte gjort valet att råka ut för detta! Ni har inte valt att det ska hända er! Ni har inte satt er i den situationen själv! vare sig det handlar om misshandel, eller inom sex kom det ihåg för det just det kan ta er vidare! Behöver ni någon att prata med ta er då till den hjälpen som finns att erbjuda i samhället. Våga prata om det, våga ta steget, våga ta hjälpen, våga stå på dig


Jag vet inte om just DU läser detta heller, jag vet inte om du än en gång lyckats snooka åt dig min adress isf så får det vara så. Men då tycker jag också att du kan tala om det våga stå för att du är här och läser och letar efter något som du själv kan få skriva om! För ja det är så du fungerar tragiskt nog. pinsamt är ordet.

Det var allt för mig för just denna stund.
kram hej!

Kommentarer
Mamma till två flickor & Lillasyster i magen säger:

Absolut det gör jag. La till på blglovin' :D



Mina tjejer är 1 år och 3 år :)

det tycker jag absolut. sånt är roligt :)



2010-06-13 | 13:35:15
Bloggadress: http://mammamilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback