God morgon Världen

God morgon världen?
Här sitter men tidigt så in i norden knappt fått nån sömn heller för den delen varannan timme så har jag fått gått upp ur sängen för att göra något till någon utav barnen.
Leone kommer dessutom in i sovrummet knappt 30min efter att jag redan varit upp (då hon fortfarande sov).
Hon grinar har något panik över att hon blöder, blöder näsblod alltså. Daniel gick upp och hjälpte till, just nu så sover Leone igen min älskade prinsessa. mammas lilla flicka måtte det bara vara något lindrigt som snabbt går över. Helt från ingenstans så får hon feber hon sa igår "mamma de ä inge bra, ja dålii" samtidigt så halv ligger hon på soffan och är helt hängig :/ Ja jag är jätte glad över att hon är så pass kapabel till att prata med mig och tala om för mig om det skulle vara något.

Just nu sitter jag här och dricker lite kaffe och känner att min mage börjar säga till om att jag ska äta frukost, Jazmine är på golvet här precis bakom mig :) Pratar med mig sammtidigt, hon fick vara i gå stolen en sväng innan hehe jag såg att hon satte fart ut mot hallen men så långt skulle hon ju inte hon satte bara fart mot mina byxor och drog ned dem, höll i dem och satte fart mot mig ;) Älskade prinsessan ♥

Jag skulle ju bjuda på lite barnmatsrecept skrev jag igår tråkigt nog så hann jag inte det innan Daniel satte sig för att spela men jag ordnar det idag istället.


Mina små och söta älskade prinsessor ♥♥♥♥


Tjäna extra pengar? klicka här
Plusikassan.se

Kommentarer
Elin J säger:

Hej, jo man tackar dina töser är ju supersöta de med. Jag läste psyk så jag är mentalskötare (MSK)också! =)

2010-06-20 | 10:38:38
Bloggadress: http://extrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback