Torsdag

Jag har vart ute i solen en sväng med mina barn :)
Daniel har varit och storhandlat medans jag var hemme med barnen, Leone ville först följa med pappa och handla men när det väl var dags så ville hon inte förlja med.
Han köpte med sig en ny kaffebryggare till mig idag ;)
yeey jag får dricka nybryggt kaffe igen!!! hihi
Leone sitter och kikar på My little pony just nu och Jazmine har somnat, hon var trött idag inte sovit någon middag så det förklarar ju saken.
Jag funderar på vad vi ska hitta på för smaskigt till middag idag och jag har än så länge inte en aning.
Inom kort kommer recensionen över badtermometern från babylooba samt en dagcreme från Lumene :)
Så håll utkik.

Lilla sessan sitter och plockar leksaker ur sin leksakslåda ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback