shooping

Imorse när jag vaknade så kännde jag att det klia lite lätt på min armbåge eller ja precis vid på sidan..
tittar åh vad ser jag ett myggbett...
mitt första denna sommar heelt otroligt det var läänge sen dem bet mig dem rackarna!

Det vart ingen promenad först utan jag träffade min mamma så jag och Jazmine var en stund med henne :)
Vi var bla till hälla där jag hittade finaste solhatten tillJazmine som jag så klart köpte man kan ju inte låta bli!
Sen så kom vi hem och gick ut på en promenad allihopa då Leone var hemma från dagis.
Det vart en tur till babyproffsen för att shoppa lite :)
Shoppade där till båda barnen ;)
Nu har vi ätit middag och barnen har lagt sig Jazmine har redan somnat vilket Leone kanske redan gjort annars gör när som helst.
Ja måste ladda batterierna till kameran annars så hade jag lagt in lite bilder direkt.
Kan ju till att börja med visa hur somliga saker ser ut somliga lite så här i efterhand.

Detta påslakan set fick jag i födelsedagspresent
(bild lånad från ikea)

klicka på bilden så kommer ni dit direkt.

Denna solhatt köpte jag till Jazmine idag

visst är den gullig ni kommer få se kort sen när hon har den på sig ;)
Sen så får ni vänta på att jag uppdaterar med egna bilder för jag kan inte återfinna på nätet allt tyvärr.

Kommentarer
Arnevanja säger:

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 | 07:30:28
Bloggadress: http://arnevanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback