Dagen som varit

Då har man varit ute hos svärmor och grillat, det vart en stund där ute men det var bara trevligt.
Faster (Leones gudmor) kom och hämtaden oss och skjutsade hem oss. (ja varken jag eller Daniel har ju körkort :P) Vi grillade och så var det tipspromenad med vinster för barnen och en vinst för dem vuxna som andra Faster vann, barnen fick en varsinn vattenpistol dem större fick kritor att använda utomhus ni vet sån som går bort med vatten asfaltskritor eller vad dem nu har för fint namn. Faster hon fick rökelser och doftljus med tillgörande lyktor jätte fint set :) vart man lite avis på, jag som älskar rökelser och doftljus hehe.
Leone vart så klart jätte glad för sin vatten pistol och ville mer än gärna fortsätta leka med den när vi kommit hem på balkongen men det ville inte jag att hon skulle göra.. hon lät faktiskt bli :)
Jazmine var en sväng hos gudfar det första hon var när vi kom ut :) det uppskattades ifrån båda hållen hihi
ena faster hade henne också ett tag, hon är så glad min lilla gullaunge :)
När andra faster kom ut så ville hon gärna hälsa på Jazmine hon hade henne ett tag och tyckte jag skulle passa på att göra nå annat "jag lämnar tillbaka henne om hon blir jobbig sa hon med ett leende" haha hon menade ju så klart om det vart ledset eller hungrigt :P hon sa också att Jazmine är väldigt lik mig När det vankades mat så fick Jazmine komma tillbaka till mig och hon ville gärna ha henne en sväng till efter maten så det fick hon.


Första gången Jazmine gungar på detta kort tittar hon på storasyster :)

det är kärlek


super fin med glass runt munnen hehe men så är det när man just äter glass ;)


Om jag skulle jämföra Leone och Jazmine nu vid samma ålder om man ser tillbaka på hur Leone var så är det stoor skillnad visst Jazmine är lite blyg men på henne så ser man leende och bus i blicken Leone hon vart så ledsen och blyg att hon började (skrik)grina så fort nån titta på henne haha ja det kunde drabba mig och Daniel med på den fronten men vi älskar henne lika mycket för det ♥ ;) Jazmine flinar och gömmer sig och tittar igen så gör hon så några gånger hihi min lilla charmfia där. ♥

Kommentarer
Tova säger:

Åhh vilka söta bilder :) och kul att jämföra hur det är bland olika bebisar också, alla är ju så olika ;)

Kramar

2010-06-06 | 17:49:09
Bloggadress: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback