förkylnings astma?

Får vi hålla tummarna att det blir bättre nu med Jazmine.
Hon ligger här bredvid mig och försöker prata (så hes) om hostar.
Dem lyssnade på henne och tyckte det lät bra, fick koksaltlösningsdroppar och inhalera koksalt 3ggr var 20e min.
Tycker vi inte att det blivit någon förbättring eller om hon skulle få feber igen så är det bara att traska tillbaka till barnakuten.
Dem sa också att om vi kommer dit 3ggr när hon är så här så blir det att hon kan få diagnosen förkylnings astma :/ min lilla plutta.
Det har nu gått ca 1h sen sista inhalationen och jag vet då inte om jag tycker att det är så mycket bättre men vi avvaktar å ser ett tag till.
Tur är väl att vi bor så nära ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback