Godmorgon

alla pigga glada.
hoppas eran natt erbjudit en del mer sömn än min.
phu
vakna av att jag hade Leone bredvid mig i sängen hostandes.
Fick henne ett somna om i sin säng efter lite vatten.
har varit vaken nu i strax 1h då vaknade Jazmine hungrig och en hel del uttråkad
hon ville inte ligga i sin säng längre, tänkte äsh ja testar väl den lilla stunden som är kvar i min säng då
haha va ju jag rolig det gick ju verkligen jätte bra
eeller inte hon ville inte sova mera där heller
Så då gick vi upp böt blöja å la henne i vagnen vagga lite på den under tiden som mitt kaffe rann ner
Å vet ni vad jag skulle kunna gå å sova en sväng till hon somna
Fast det känns lite ovärt för strax vaknar Leone också så vad gör man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback