Min kärlek

När ska det ta slut?
Leone har blivit magsjuk nu förmodligen
min lilla flicka
började igår kväll och fortsatt idag
just nu så sover hon
hon sa att hon frös och ville ha täcke så somna hon
Men det får hon göra, bara bra om hon sover lite mer än vanligt nu när hon är så här.


Jag sitter för övrigt och lyssnar på musik.
Ska fixa lite mat åt Jazmine så kanske hon vill sova lite också nu medans Leone sover,
inte alltid så kul att försöka sova när man har en storasyster som är väldigt ledsen nu när hon är så här dålig..

Åh vi var ju till bvc i förrgår ja tror inte jag skrev det nångång
Jazmine väger nu 7070g och är 63,7cm lång :)
börjar bli en riktigt stor tjej min lilla plutta.


Kommentarer
Malin säger:

Så fina de är. =)

2010-03-28 | 20:09:32
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback