söndagkväll

Nu har jag fixat in lite låtar i mp4an så nu kan här lyssnas massor när man går ut å går ;)
Alltid härligt att lyssna på lite musik då Jazmine oftast sover när man är ute och går hihi.

Ja gjorde en efterlängtad kyckling pasta sallad idag. vart så gott.
Hade vart sugen på det i fleera dar å nu gjorde jag den äntligen, vart bara så att jag sköt fram det hela tiden inte för att det tar lång tid att göra men ändå hehe.

Nu ska ja ta och göra lite nya grejer till min blogg, å till syrran som gärna vill ha nå nytt.
Så ja har lite att göra.


Kommentarer
Angelica säger:

:D Tack..

Är väldigt nöjd med lillens rum :D

Tråkigt bara att vagnen och bilbarnstolen står där nu,men snart ska dem användas :P hi hi



2010-03-29 | 07:10:49
Bloggadress: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback