tebax

Var med Leone till dagis för ett bra tag sen nu så klart eftersom hon börjar kl 9 (:
Håller på lite med en design har fixat dit en del av den hittills..
Måste kolla med dem olika om jag får visa dem färdiga resultaten också..
Jazmine ligger och leker i sitt babygym nu så man får ju passa på dem stunder man får :) hihi
Måste ta och städa lite också och det går före bloggandet ;P
Jag har ju ingen personlig städare så nån måste ju göra det haha
skämt å sido så där.. nej men nu ska jag ta å städa lite innan jag fortsätter med designen.
Ha det bra så länge.
kraam

Kommentarer
Gjermundalicia säger:

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-03-13 | 14:30:12
Bloggadress: http://gjermundalicia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback