tisdag

Jag kommer inte ens ihåg vad jag skulle skriva tidigare när jag var tvungen att ta Jazmine hihi
Hon ligger och sover men det låter som att hon håller på att vakna.
Leone är på dagis så klart idag.
Var ute på en liten promenad igår med Katrin och Alma
Det var jag Leone och Jazmine som gick ut med dem, det var trevligt :)
Men det började regna så det vart bara en kort promenad men trevligt var det som sagt.

hihi Jazmine harvaknat men ligger och leker med sina fötter och kikar på sina händer först så lekte hon med nappen kastade den över huvudet. min lilla gullunge ♥
Leone kommer hem om ett tag så då blir det gos och bus med henne. i like
Går tydligen magsjuka nu på dagis :( hoppas inte Leone blir dålig igen.

Nä nu ska ja ta och passa på att gosa den stunden jag har kvar ensam med Jazmine för idag.
Ha det gott.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback