På plats

Jag har gjort det igen :)

Men denna gång sitter den på sin plats jag har gjort denna stil till Katrin.




Jag visar här ett liten tjuvkik på hennes nya design.
Hon har tex fått andra list ikoner på sidomenyn, ändrat i kommentarsrutan, inramade inlägg och lite mer snyggare länkar än bara enkla och undersrukna.
Jag hoppas hon fortfarande är helt nöjd med designen (annars så vet hon ju vart jag finns *fniss*)

Fråga gärna något om ni undrar över något.













(ps. bilden som är i bakgrund och header har jag själv personligen inte gjort (finns på google) så det kan jag inte ta åt mig någon ära för jag har endast gjort så att headern matchar med bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback