Tisdag

Idag har vi varit till Katrin (läs jag och Jazmine)
Det var verkligen trevligt.
Jazmine och Alma låg tillsammans på golvet fick en hel del gulliga kort på dem två hihi
Tänkte jag skulle bjuda på en visning av dem små söta sessorna :)



Titta gullungarna håller handen



Otroligt söta dem är båda är väldigt försiktiga men skulle kolla vem den andre är ;)

 
nej dem ligger inte upp och ner :D
bara det att jag ville ha kort på bådas ansikten hihi
så då vart det så här



Tänkte försöka visa er vilken "skillnad" det är på dem när det skiljer 3 veckor på dem
(Jajaja katrins ben och min fot ville också vara med på kort strunt i det..nu ska vi inte vara så noga heller haha)

Jag har iaf som sagt haft en trevlig dag Jazmine och Alma diggade varanndra.
Som ni själva ser.
När vi skulle hem så mötte vi Daniel och Leone på centrum,
han hämtade henne innan från dagis då vilket ni säkert förstod.
Så gick vi in och handlade lite sen hem och fördrev tiden med lite bus,
i väntan på att börja med middagen som blev våfflor.
Det var gott men ja skippade glassen (:O) ville bara inte ha otroligt nog.. hehe

Kommentarer
M säger:

hej darling=) hur blev det?gjorde du i ordning en ny header=)?love you.fina kort:)

2010-03-23 | 21:08:57
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/
Emma gunnarsson säger:

Hej!

Såg att du var med i min tävling om baby uggs, jag har nu fått hem vårnyheter nämligen baby leggings, så klicka din vidare till babyleggings.blogg.se , rekommendera gärna sidan till dina nära och kära och klicka dig gärna in på babyboots.blogg.se ,



kram Emma

2010-03-23 | 22:18:52
Bloggadress: http://babyleggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback