Lördag

Hejsan.
Igår så på började jag med att hjälpa T med att fixa "designen"
Kan man kalla det för det jag gör ju ändå inget avancerat så där jag fixar en header och ändrar lite bland färgerna :) jag har inte kommit så jätte långt i mitt lärande jag är ju som sagt fortfarande under träning hihi
Men övning ger färdighet som man säger så snart kanske jag är betydligt mycket mer duktig och kan göra riktigt fina.

Det är inte lätt här i världen när man är liten och sjuk :(
Jazmine har blivit smittad vad det nu är som Leone fått om det bara är en vanlig förkylning eller vad det kan vara...Leone är hostig, snorig och febrig & Jazmine har blivit snorig och jätte hes :(
låter som att hon snart tappar rösten min lilla minisen.
Det började så på Leone man hörde att det satt sig på stämbanden så den natten var inte allt för rolig fick gå upp ur sängen några gånger och pyssla om min lilla sjukling. Att Leone är sjuk är ju en bagatell det kan man fixa lättare än att Jazmine blir dålig i stor sett det enda som man kan ge är näsdroppar och alvedon men jag ger ju inte alvedon så länge hon är feberfri no way. näsdroppar man kan ge till ett barn på 4 månader är ju sådana där engångs pipetter brukar man kalla dem va..nässpray får jag ge Leone men inte Jazmine hon är för liten


1 här kan man läsa om just det om man vill :) för dem mindre barnen dvs.
2 ett annat exempel på ett alternativ
3 Fast jag har en sån här.


Var lite tips från mig :) hoppas någon får nytta av det.

Hej så länge.

Kommentarer
Lina säger:

stackars småttingar, hoppas dom kryar på sig fort!

2010-03-06 | 14:19:29
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback