bildbomb ;)

dåligt väder men lek och stoj har det varit ändå.
vi var över till grannen en sväng så tjejorna fick leka lite dem hade tjatat lika mycket på att få leka tydligen hihi. gullungar ♥
Jazmine var också med oss såklart, det var trevligt att sitta och snacka lite.
hon är verkligen jätte trevlig min granne och har en helt bedårande liten dotter i samma ålder som Leone så det är ju helt perfekt ;)

Stegens bild sammanfattning ser ut så här:


totalt 8703 steg den 20maj

totalt 4458 steg den 21maj

totalt 6211 steg den 22maj

Nu tänkte jag visa dem byxor som jag hittills har gjort till barnen, som även går att beställas men jag har inte fast slagit något pris ännu så mer om det kommer :) sen måste jag kolla vad frakten ligger på för just ett par byxor.
Nu ikväll ska jag göre t-shirts och klänning som ni också kommer få se sen ;)

så här ser första byxan ut innan Jazmine fått prova dem


Och så här ser dem ut på ;)


så här ser byxorna ut upp till innan jag gjort klart nedredelen av byxbenen ;)


Och så här ser byxbenen ut på denna varaiant som är mer en typ av ballongbyxor.

Jag har ännu (tyvärr) inte lyckats fått ett kort med Leone då hon har dem på sig men hon gillar dem skarpt ;)

Förresten kläderna jag gör har fått ett namn också :D SmåSöta ™ heter dem
Så nu vet ni det vad ni kan hålla utkik efter för mer av denna vara kommer

Kommentarer
Petra säger:

SmåSöta var ett bra namn ;-) men (c) brukar man använda på texter och (r) ska bara användas när varumärket är registrerat ;-) Du kan ha (TM) (trademarke) tills märket är registrerat ;-)



Ska du ha någon söt logga också?



Kram

2010-05-23 | 20:59:01
Bloggadress: http://www.willvindesign.se/blog/
Petra säger:

;-) såg att du sett kommentaren ;-) jag har jobbat på advokatbyrå med varumärken bl.a. så jag ville bara tipsa dig ;-) ... håller med dig - loggor ska vara stilrena, inte för mycket och inte för konstigt... Kram

2010-05-23 | 21:32:15
Bloggadress: http://www.willvindesign.se/blog/
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

oj oj, du kommer nog få en toppenhelg!

Grattis i förskott!

Krama

2010-05-24 | 07:14:14
Bloggadress: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback