duktig sessa

Just det ja Jazmine tog en premier tur i gåstolen igår
Jag sydde lite mera igår så uppdateringarna vart inte så ofta och inte så många.
Idag så ska vi på kvartsamtal på dagis, tycker det låter dumt att säga så när hon går på dagis.
Men det ska nog gå bra skulle jag tro :)
Förra gången så var dem så nöjd med Leone iaf så jag har ju svårt att tro att det blivit någon förändring.
Idag har Jazmine också fått sitta en liten sväng i gåstolen och lyckades ta sig bakåt hihi.
Så roligt när man får ta del av dem alla olika framgångarna hos ett litet barn man blir glad i hela hjärtat och själen, så blir man lite extra stolt också såklart ;)

Senare så kommer jag att uppdatera mina steg för gårdagen, måste lägga in kortet i datorn innan också.
Funderar på vad man ska hitta på idag när det är fint väder och allt, måste också hålla leone vaken då hon har en förmåga att vara extra trött efter dagis eftersom hon inte sover middag.. Så det blir ju en "kamp" för sig det men inte så svår ändå.

titta så duktig hon är min lilla gullunge ♥



Nu ska jag bara ta det lugnt den sista stunden innan vi ska gå till dagis.
Jazmine har just somnat så nu kan jag passa på att få vila lite jag med,
det kan ju också behövas ibland.

Lajter 

Kommentarer
em säger:

Sicka sötingar!

2010-05-18 | 15:28:31
Bloggadress: http://myperfectbabyjulian.blogspot.com/
Katrin säger:

Alma är helt tokig i gåstolen, hon backar, går på sidan och ibland kommer hon framåt oxå =) Nu börjar de bli lite väl stora tycker jag =)

2010-05-18 | 15:38:57
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥ säger:

Vilken sötnos!



Har du haft en bra dag idag?

Vi har varit vid Tjolöholmsslott!



Kram på dig!

2010-05-18 | 18:42:30
Bloggadress: http://emring.blogspot.com
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

ville bara kolla om du fått kontakt än med juvelia smycken o fått din vinst fr. min blogg? =) Kram

2010-05-18 | 21:57:37
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback