Hemkommen

Då har vi kommit hem från busborgen, där kalaset hölls för A som Leone var bjuden till :)
Hon har haft jätte kul fast var lite blyg i början, men det släppte iaf.
Hon är helt slut och somnade på vägen hem hann inte ens ut från själva området.
Så hon ska få sova en liten stund till innan jag väcker henne.
Daniel tog lite bilder när han var med och sprang runt där ett tag, han fick åtminnstonde sätta sig ner en sväng och dricka lite te innan det var full fart igen. Leone lekte även själv utan att pappa skulle följa med hihi börjar bli så stor våran tjej. Så otroligt duktig, hon kom lite då och då och pratade med mig för att be om lite hjälp bland annat då hon inte hittade A.
Jag lägger in bilderna senare nu vill jag bara varva ner lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback