Hon kryper

Hej å hå här hade man inte skrivit nånting än hehe
Men här har det städats :) pratat i telefonen och tappat hakan
Jazmine kröp idag!! :D
hajja hon kröp även om det inte var en längre sträcka så tig hon några små "krypsteg" hela hon i krypposition inget ålande hasande utan hon krööööp ;)
Yeeey så glad
Även om det som sagt inte var någon längre sträcka så kommer hon ju snart vara där skulle kunna vara senare idag imorgon i övermorgon ja näär som heelst super najs super kul super roligt ja det är helt enkelt super, enkelt bara.
Haha snart jagar hon mig här hemma kommer krypa efter mig Daniel och Leone med så klart jag skulle tippa på att hon mest kommer hänga efter syrran ;) hon har brottom min lilla godis ♥ 

Klockrent kort som jag visar igen då det verkligen passar in på dagens inlägg
verkligen "aaa ja kaaan" stil klockrent ;)

Kommentarer
Tova säger:

Nämen, vilken sötnos! Hur gammal? :) själv har jag en son född i januari, hihi...

2010-05-26 | 10:24:41
Bloggadress: http://trasslet.se
Anonym säger:

Hej! Ser att du tävlat tidigare om solskyddskläder från Sunmate, jag har en tävling just nu som du kan anmäla dig till för dubbel chans :)



http://ellene.blogg.se/2010/may/tavling-tillsammans-med-sunmate-badklader.html#comment

2010-05-26 | 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback