Jag tävlar åt/med Leone

Jag tävlar åt/med Leone om ett Lektält via Småfolks fototävling som hon så gärna vill ha
Snälla jag ber er gå in och rösta på just vårat bidrag
jag skulle bli så oerhört glad om ni hjälpte oss med detta
Leone skulle bli super duper glad om hon fick vinna ett sådant här lektält

Så rösta på min älskade lilla sessa som så gärna vill vinna detta underbara
 (bild lånad från leksaksborgen)


Detta är hennes bidrag till tävlingen
klicka på kortet för att komma dit och lägga just din röst på henne :)


Så kom igen nu gå in och rösta på Leone


tävlingen avslutas den 15 oktober 2010 
Alla kan lämna en röst var, kom igen och rösta på min älskade prinsessa Leone


Kommentarer
Jeanette säger:

Hon är ju så söt att man bara smälter!

2010-05-26 | 21:02:56
Bloggadress: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback