Kan inte låta bli att le

Så jäkla gulligt..
Jag satte mig här framför datan (för ett tag sen) för jag tänkte jag skulle göra ett inlägg, men jag kom av mig rätt rejält.
Jag visste ju att Jazmine var i full fart och kryp/ålade men hon skötte det så snyggt jälv på egen hand så jag tänkte inte störa henne.. så hör jag bara att hon gör pust ljud så kikar jag ner på golvet vem är då vid mina ben om inte lilla gulliga Jazmine :)
hon har dessutom fått syn på den "stora" gula bilen som hon tar tag i så gör hon "billjud2 och skjutsar den fram och tillbaka puttade den lite för långt så då fick hon ta sig lite längre fram nu är hon ännu mera vid mina fötter och tittar upp med ett jätte smile.
Bilder har jag givetvis på detta i min mobil så nu måste jag vänta på min andra äkta hälft Daniel för att få över bilderna till hans telefon då jag inte har en kabel till min :/ så kan jag lägga ut dem sen. :D
Jag har även filmklipp när barnen busade för en liten stund sen Leone lockade fram många härliga skratt från Jazmine det kan jag också visa er. Men kom ihåg att det kan ta en liten stund innan det vill visa sig för jag vill inte andvända mig av YouTube..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback