Lördag

Igår gjorde jag klart ett par byxor idag är det ett annat par som ligger klart för att sys ;)
Men nu är det så otroligt fint väder ute så ja tänker minnsan gå ut med mina (våra) älskade prinsessor, Så Leone får leka en hel del i solen och få njuta av sommaren som kommer hihi.
Igår så va vi till tivolit som är här under helgen men eeh hua vilka karuseller det var då, vi gick dit och vände lika fort. Leone fick dra 2 vinster i sån där med snöre ni vet Jazmine fick dra en :) japp ni läste rätt hon kan hon med min (våran) minisen ♥ Men det vart inga sura miner för att hon int fick åka några karuseller. Men alltså seriöst dem såg ju mer fallfärdiga ut än säkra så NEJ TACK säger jag till det, vem vill riskera att bågot ska hända när ens barn sitter i den liksom..Nä du inte jag iallafall!

Men nu ska jag gå och duscha, sen göra oss klar för en utevistelse i det härliga vädret helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback