Måndag

Idag så ska jag ringa till the store ang symaskinen för ja ska då ha en ny å en FUNGERANDE helt klart haha
fast jag har ju redan pratat med dem innan helgen så det är bara för mig att komma dit,
men när det var antingen måndag eller tisdag så behöver jag ju ringa idag igen..

Sen så måste jag kolla med Lindex om dem har fått in liberos överassknings paket också för nu har de gått bra lång tid så det borde ju finnas..
Jazmine fick det ju till 5 månader nu är hon snart 6 månader så var det inte alls länge sen vi var där och dem förklarade att dem inte fått så bra påfyllnad på paketen från libero.
Jag själv tycker det låter väldigt konstigt för det där vet dem ju hur många som kan gå åt per månad eller, ja menar dem har väl bättre koll än så.

Aa just det ja Annika du fick en till extra lott du var först igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback