med min egen stil

Har just hängt tvätten och tänkte just sätta mig ner och göra lite olika filurer kan vi (jag) nog kalla det..
Det är något man kan hänga upp ja vart man vill i stort sett med en gullig text eller målning på, med målning så menar jag ty "nalle" eller liknande.. ja ni får se sen när jag tagit kort och lagt ut här på bloggen..
Detta är ju något som man också kan säga om man vill ha.
Något som verkar intressant, säg till jag fixar ;)
Har även en ide´ om att göra en egen barnvagnsmobil Jazmine har ju bara en tråkig plats grej som hänger det är ju inte så kul för suffletten är ju väldigt högt upp så hon når den inte heller direkt :/
Ja måste också kolla up vad det kostar här att skicka saker härifrån, om dem går på fast pris eller om det är per kg eller liknande.. ja vet inte vad det "normala" brukar ligga på eller vad som är det billigaste allternativet men jag gör det heller via sånt än att lägga direkt på lådan så man vet att det verkligen kommer fram ordentligt embalage osv, samt att paketet hålls mer om man skickar så än att bara lägga på lådan..
Eller har jag bara fått för mig det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback