Mer eller mindre fullt upp idag med

Då har man varit och lämnat Leone på dagis medans daniel var hemma med Jazmine :)
Leone ville att mamma skulle gå med henne idag med.
Ska strax ner på stan och kolla in tygaffären hade jag tänkt. spännande

Om exakt 9 dagar så blir jag 26år..
så jag måste ju planera inför det också kolla om någon tänkt komma för att fika, planera vad jag ska baka isf osv.

Tänkte jag skulle vara duktig idag och lägga in bilderna på stegräknaren så jag verkligen kan redovisa mina steg som har varit hittills.

So here it goes



17/5 5475 steg totalt



18/5 4167 steg totalt



Gårdagens (19/5) steg blev 9410 totalt yeeey rekord för mig ;)

Och en dagens Leone :)



Man ser kanske inte så bra vad hon har på sig
men hon har iaf valt sina kläder heelt själv idag ;P
kjolen skulle hon prompt ha och dem rosa tightsen hihi
t-shirten var det ju inget snack om hon älskar dem tröjorna,
så hon har lika pappa som hon själv säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback