tankspridd?

Vilken dag :) helt underbar har den varit, jag och barnen var ju ute i lekparken det var skönt ute men väldigt varmt nej det var inget gnäll bara en pik på mig själv som glömde få med något att dricka till mig själv och barnen så vi gick upp och drack lite sen var vi ut igen ;)
Tur nog så var vi nära hem hihi, hade ju ingen plånbok med mig heller så jag hade inte kunnat göra annat än att vända hem i ett sådant läge men men.. så kan det ju vara ibland, inte alltid man tänker på allt när man ska gå ut till lekparken men duktigare än så brukar jag ju vara jag brukar alltid dubbelkolla innan jag kliver utanför dörren hum jaa va säger man allmänt tankspridd dag?

Ja just det ja ni har väl inte missat att jag la ut bild på ett hjärta och en stjärna i tävlingen jag har?
Jag tänkte visa ett färdigt hjärta också så ni får se hur det kan se ut.
Det blir väl spännande?
Förresten en rolig och spännande sak är att Jag väntar svar på om jag får vara med och buzza för hemglass, spännande
Det skulle ju vara riktigt passande till en glass tokig familj så har jag redan talat om att det kan bli glassbjudning om jag kommer med i kampanjen ;) så det ser ju alla fram emot ja menar vem älskar inte glass??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback