tisdag

Okej jag ska svara på era fina kommentarer :)
Jag ska utse vinnaren hihi jag har inte kommit så långt ännu jag håller på att fixa klart mitt lilla syprojekt till Daniel :D
Ja ska ta kort på det och lägga ut men förvänta er inget super snyggt och fixat tänk på att det var några år sen jag sydde sist så jag är lite ring rostig + att jag har bara gjort mönster för mig själv i huvudet.
En sak kan jag ju kort och gott säga jag vet inte om jag vill sy nå mer till Daniel haha det var inte så lätt som jag tänkte han e ju ingen liten fis som flickorna mina precis ;P inget illa menat.


Läse på Wloggen idag ni vet för Willvin :)
det var ett rätt roligt inlägg hehe
Finns nog många sätt att styra upp ett eget litet fusk om man är med men nu ska inte jag ge er några ideér :P höhö i keep them to myself this time.
Men en sak det vet jag och det är att det skulle vara kul att ha en stegräknare för att se hur pass mycket man rör på sig varje dag jag har kikat på det ett flertal gånger "ska jag köpa eller ska jag inte köpa" hehe ja det blir alltid enklare att strunta i det och bara knata vidare bara släppa tanken. Fast jag vet inte antingen så skulle jag vara hurtigare än hurtigast eller så skulle det få motsatta effekten humm ja det var yttligare en bra fundering det där..
Jag är inte med och tävlar som dem flesta är för som jag skriver ovan jag äger ingen stegräknare å jag tänker då inte roa mig med att räkna varje steg jag tar *asg* skojja bara vilken knas ide va. Å fusk btw är inte riktigt min grej heller jag kan knopa ihop flera miljontals ideér men inget jag har användning för!

Nä nu ska jag fixa klart med pysslandet av systunden, sen ska jag ta itu med tävlingen.
Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback