underbardag

Nu har jag vart riktigt duktig har gått super långt..men ja kan ju lugnt påstå också att det känns i fötterna fast att jag har bra skor att gå i..
Vi (jag Daniel Leone och Jazmine) gick ner på stan och hämtade up&go paketet från Lindex som vi fått från Libero.se
Ja vi två gick iaf barnen fick sitta i sina vagnar.
Sen så hade jag yttligare ett paket att hämta ba da dam ba bam
I från Ping Pong barnkläder :) det efterlängtade Badcapen som jag vann i tävlingen (en av dem) jag deltog i och vann :D
Jag har givetvis tagit en hel del kort som jag tänkte bjuda på.


Supergulliga Bad capen :) Tack än en gång Ping Pong


På själva boxen innan jag öppnade den (fast det ser ni ju också)



Innehållet i boxen :D



Bollen vart ju såklart en stor favorit direkt ;)
jämfört med Leone som vart super ledsen när hon fick se en boll och började direkt grina och skrika det gillades inte alls det tog några år innan hon gillade bollar som nu idagens läge så älskar hon att leka med bollar, hon började leka med denna direkt när hon såg den nu :)

Kommentarer
Annika säger:

Precis som du säger, alla paket är roliga.

Och visst är paket roliga, även om man vet vad som är i :) Det har jag aldrig tyckt förut, men nu så:D

2010-05-07 | 06:23:46
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback