Uppe med tuppen

Ja inte just nu men jag var det imorse iaf :)
Visst det är fortfarande morgon men jag har varit uppe med båda barnen sen strax innan 7
först var det jag och Jazmine så kom Leone upp hon med hack i häl, mina morgon pigga gullungar ♥
Stegräknaren kom upp i en ganska så hög siffra igår, fast att jag bara var hemme men det vart en del spring fram och tillbaka med busande Leone. Jag kan inte lägga in bilden just nu för batterina är på laddning så om en liten stund iaf.
Just nu är den upp i snart 1000steg ;) roligt det är när man kan kolla ändå hur pass mycket man för på sig om dagarna hihi plus att man deltar i Willvin Walkers så då måste jag ju ha på mig stegräknaren från morgon till kväll och se till att röra på mig dessutom, då kan man ju inte ligga på latsidan heller.

Kommentarer
Annika Nilsson säger:

Jag har en shaman och en paladin, båda lvl 80 på Darkspear. Vart spelar Daniel nånstans då? :) Förmodar att du finns på samma server när du spelar?

2010-05-14 | 12:40:35
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar säger:

Hej!

Vinnare är dragen i samarbete med önskefoto.. Kolla om du vann!!



Och missa inte mina andra tävlingar, kommer upp en ny senare idag.

2010-05-15 | 10:37:46
Bloggadress: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback