bra eller dåligt?

Billigt och bra så här lagom till jul.. eller inte morrar för mig själv.
Måste ordna en helt nu data, det är dags nu för den vill f*n ingenting längre.
Datan fastnar och "musen" (som det så fint blivit döpt till) fastnar Tangenterna fungerar ibland inte alls du kan få trycka 711tusen gånger innan just den knappen du vill ha dyker upp i din text.. ruligt ruligt, nej egentligen inte men jag måste ha min dator fungerande hur ska jag annars kunna ordna med alla mina inlägg och tävlingarna som ska fixas och dra igång (?!)

Så frågan är ju är det bra eller dåligt att det händer just nu?
Så att man fortfarande har en chans till att spara viktiga prylar - ja det är viktigt alla bilder från när vi fick Leone alla bilder på Jazmine och bilder från vårat bröllopp.. ja allt helt enkelt.
Det är jag ju glad över att man hunnit notera det på detta sätt visst fine köper det.
Men tidpunkten kunde väl vara bättre eller?
Kommer strax ett lite positivare inlägg med bilder från kalaset, var bara tvungen att skriva av mig lite av detta irritationsmoment som bara vågade visa sig (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback