Dagis inskolning

Idag så började Jazmines inskolning på dagis det gick jätte bra och vi ska dit imorgon igen såklart :)
Det är ett mycket snabbare schema nu än vad det var när Leone skulle börja på dagis som 1år.
Det kommer ju att vara lite kämpigt att ta sig till dagisen i detta snökaos som är ute på gatorna, visst jag har Daniel som också hjälper till och det är jag oerhört glad för annars hade jag fått dubbelt jobb att hinna till 2 oilka dagis vid två olika platser samma tidpunkt.
Jag tänkte att jag borde ju skriva något idag också ;) Just nu ska jag se på Greys Anatomy och Daniel spelar så jag sitter i soffan och skriver därifrån ;)
Vet att ni snart (eller redan har) tröttnat på mig och verkligen vill att jag ska ordna med dem andra vinnarna från tävlingarna jag har inte alls glömt bort det inte alls jag tänker på det hela tiden jag hade kunnat försökt ordna med det nu om det inte vore för att Daniel spelar och har det igång haft heela dagen förutom när han var med till dagis då. Nåväl så fort datorn blir ledig så ska jag ordna med alla lotter, kontrollera och dubbelkolla allt sen dra vinnare för dem 2 tävlingarna. Vet att ni hört det ett tag nu men det är faktiskt så att jag haft fullt upp typ hela tiden knappt en lugn stund alls för mig själv ens. Jazmine är ju krasslig jag har haft besök, dagis start för lillan, måste ordna med akla kläder som ska dit och vilka krav sen då haha fick värsta listan från dagis över vad som skall finnas på barnets hylla (?) Alltså det här är ju inte första gången som jag har barn på dagis hon är faktiskt lillasyster men jag har då aldrig stött på n¨got liknande som detta.. Jag har heller inte fått höra att det är något som saknas för Leone på dagis..

Nä nu ska jag på fullaste allvar försöka se på hela greys anatomy idag då jag missat det mesta i tidigare avsnitt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback