fredag

Då var det fredag och jag är på kanon bra humör so far so good
Jag vaknade ändå runt ca 7.30 haha ovanligt bra humö, men fy vad jag var trött imorse jag kännde att jag hade kunnat somna på plats.. skumt det där.
Jag gick ju inte och la mig sent.
Händer idag då folks?
Tagit fin fina kort på Jazmine idag, så fin min lilla tjej.
Sen tog Leone min kamera och ville ta en massa kort så jag har fått raderat ett xx antal haha
jag vill inte ha dem korten sorry my love..

Idag så ska jag färdigställa listorna på båda tävlingarna och dra en vinnare.
Jag har tröttnat på mig själv för att jag aldrig lyckas få det gjort..

why is everything with you so complicated

Kommentarer
Anonym säger:

...

2010-11-19 | 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback