Funderingar

Då har man hunnit vara flitig idag också,
Har busat en hel del med barnen och gjor lunch.
Nu ligger dem och vilar båda två, så jag har lite egentid just nu.
Just därför så tänker jag inte skriva så långt ;)
Det är ju inte ofta som jag har helt egentid så här på dagarna för Leone brukar inte vila efter lunchen.

Vill ni se vad det blev för presenter åt barnen? :)
Känns ganska konstigt att tiden flygit iväg så här som den har gjort, ofattbart att nästa vecka så ska inskolningen påbörjar för Jazmine och hon börjar på dagis.
Vart tog min lilla bebis vägen?

Jag ska ju studera klart, det går fort så jag har ingen ångest över det alls jag vill bli klar jag vill komma ut i arbetslivet igen. Jag har pluggat sjukt länge nu, men jag har också varit mammaledig på det och lite andra saker som varit under denna tiden men iaf.
It´s all for the better anyway ;)

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Vinnaren av silverhalsbandet är nu dragen. Kika in och se om du var den lycklige! Tack så mycket för din medverkan! =)

2010-11-05 | 19:32:39
Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se/
Moa - Leos mamma säger:

Vinnaren av presentkortet hos Pledd.net är nu dragen. Kika in och se om du var den lyckliga! Tack så mycket för din medverkan! =)

2010-11-05 | 20:39:00
Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback