kalas - check

Då har man hunnit haft kalas, hann med allting som skulle göras innan.
Har städat undan allting efter kalaset och allt busande från alla 6 totala barn som vistades här :)
Ätit middag också såklart, nu sover Jazmine och Leone ska strax lägga sig.
Det blir nog en väldig tidig säng gång för min del idag för jag känner mig super trött redan nu.
Jag har tagit bilder på tårtan och diverse, som jag tänkte visa den men nu har jag inte bilderna i datorn och inte kameran här så det får vänta lite.
Sen vet jag inte om någon är intresserad över att se tårtan men jag vart nöjd med den, tyckte den vart riktigt söt. Så jag är nöjd, och den fick bra respons av barn och vuxna så det gillas ju skarpt :)
Nu ska jag lägga Leone så jag får ta kvällen själv.

Kommentarer
Emeli - Mamma till Nathalie säger:

Jag vill gärna se hur tårtan såg ut :)

2010-11-27 | 20:09:39
Bloggadress: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback