keep up the good work

Då har man varit flitig idag också jag har städat men har kvar att göra, hann med en del iaf unde3r tiden som Jazmine sov.
Gick och hämtade Leone från dagis, kom ut till en början på snö storm haha närå men det blåste och snöade kallt var det iaf.
Gjort middag som alla andra dagar såklart, vi fick sammtidigt besök som var mycket välkommet :)
Så nu sitter jag här i soffan och skriver några snabba rader så kallar det social igen, måste ju faktiskt vara social också när man har besök, eller hur =)
Hur har din dag varit?
Nu ska jag kolla vad det blir för väder imorgon, får vi se om det kommer stämma..
Jag har förresten en personlig väderprognos som kommer varje morgon ;) J du är en klippa.

Kommentarer
Petra säger:

Haha - japp - lite social får man allt vara när det kommer besök ;-D



Ser fram emot att få se lite bilder på din julpyntning sen ;-D



... och duuuuu hur går det med Små Söta???



Kram

2010-11-26 | 06:39:33
Bloggadress: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback