Måndag

Igår vart det bullbakning :) det är ju så gott med nybakta bullar hihi.
Så gjorde jag en tårta också till dagens ära, dock äter bara jag Daniel och Jazmine tårta. Leone vill gärna vara med och hjälpa till så det fick hon göra, så duktig så älskade tjejen.

Morgonen börjar bra, vaknar kliver upp med Jazmine Leone vaknar i samma veva och kommer ut från sitt rum. Jag sätter igång kaffe och ordnar frukost till oss. Jazmine gick in på badrummet och hämtade en hink med lite leksaker, bar ut den och la det i baljan som för närvarande står i hallen. Sen hämtar hon den där blinkande gummi prylen vad det nu ska föreställa vet jag inte? Hon hade lagt den i en liten röd stapelbar "burk". (Ja jag finner då inga ord för vad leksaken i sig heter) Sen leker Leone med sin nya radiostyrda bil, Jazmine spelade på nya keyboarden sen ville hon gosa lite med mamma. Just nu så kikar Leone på charlie och lola, Jazmine har knatat till Leones rum och leker därinne. Vet inte vad hon gör med något i stil med att trumma ;)
Jag sitter här med mitt morgon kaffe och förundras över hur tiden rusar iväg, känns inte som att jag för ett år sedan satt här med magen i vädret och skulle till att få mitt andra barn.

Kommentarer
malin säger:

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som endast 19 åring :) <3

2010-11-01 | 09:27:50
Bloggadress: http://jagkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback