Måndagslistan 29/11

Den underbara måndagslistan är nu hör igen ♥
Måndagslistans grundare är Jenny.
Idag är det måndag och jag är glad för att..

 Kalaset i helgen vart riktigt trevligt.

 Tårtan var lyckad och omtyckt :)

 Leone älskar snön och vill mer än gärna ut och busa i den :)

 Inskolningen för JAzmine kan nu göras klar, då hon visar sig vara mycket piggare ♥

 Känner mig mer och mer peppad till att komma ut i "vardagslivet" igen.

 Älskar min egna lilla familj, varje dag är full av lycka.

 Julafton närmar sig och det är dags att börja handla julklappar.

 1a advent har varit bara 3 kvar sen är det julafton

 fått fram lite julpynt, har en del kvar men gardiner ska jag köpa nya.

 Alla fina kommentarer jag får gör mig så glad, tack alla fina ♥

Kommentarer
Joanna säger:

Vill du bli dagens blogg?

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/11/vill-du-bli-dagens-blogg.html

2010-11-29 | 20:16:11
Bloggadress: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback