Måndagslistan 8/11 ♥

Idag är det måndag och jag är glad för att

 Jag fått firat Leones 4års dag.

 Jag fått firat Jazmines 1års dag.

 Haft min mormor på besök. lovely

 Haft fiint kalas för båda barnen.

 Börjar med inskolningen på dagis för Jazmine på onsdag.

 Älskar min prinsessor oerhört mycket, orden räcker inte till.

 Haft många fina dagar, njuter av varenda en av dem. ♥

 Se barnen leka är så härligt och mysigt.

 Ser fram emot att få börja studera igen.

 För var dag kommer jag närmare mina personliga mål här i livet. love it

Måndagslista a Jennyn

Kommentarer
Lina säger:

Dina måndagslistor är så mysiga, Johanna. Man blir glad av att läsa dom :)

2010-11-08 | 11:36:24
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Liselotte säger:

Hej! Hoppas du drar vinnarna snart i de två avslutade tävlingarna, Tänk att få vinna ett presentkort nu innan jul, håller mina tummar. Kram Liselotte

2010-11-08 | 21:23:56
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback