Onsdag

Idag är en vanlig dag, en helt vanlig dag dock så står det städ och försök till att hinna med att baka.
hinner jag det tro? har jag det hemma jag behöver redan eller måste jag gå och handla före? Ja det är ju sådana frågor man kan stöta på när man tänker baka så måste man gå och kika efter, så man vet hur man ska göra ;)
Jag vet att jag har det mesta hemma som är perfekt inför bakstunder men ibland saknar man en liten liten ingrediens så då är det alltid bättre att kolla sådant innan man startar.

Nu ska jag göra iordning Leone till Dagis, och mysa en sväng innan hon ska gå. Dela lite kärlek, så ska jag givetvis klä Jazmine och mysa med henne också, men Jazmine skall vara hemma idag också.. hon är inte helt 100% frisk ännu min lilla prinsessa.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och göra morgonens rutiner vakna till liv helt och hållet, komma över den här tröttheten som dröjer sig kvar ett tag efter att man klivit upp. Iaf för mig så här års ;)

Gott med kaffe, skål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback