Onsdag

Igår var det en dag full med liv och rörelse här hemma :)
Hade nämligen bestämt att vi skulle ha kalas för båda barnen samtidigt, och det hade vi igår.
Det var en jätte trevlig dag, många fina presenter till barnen vart det.
Nu fyller ju inte Jazmine år förrän på lördag men jag kännde att hon kunde få fira tillsammans med storasyster detta år iaf när det kom till familjen.
Vi ska ha kalas separat för Leone också med hennes kompisar från dagis, det ska bli spännande det är faktiskt första gången som jag kommer ordna med kalas för hennes vänner, hon är ju stor nu 4år min prinsessa.
Det ser jag fram emot, och spännande är det må jag tillägga. :)
Återkommer med vinnar informationen för tävlingen med Wilma & Morris och för Vincent shoestore.
Jag har inte glömt bort det alls jag har det i tankarna i hela tiden, men jag har verkligen haft fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback