Söndag

Idag åker min mormor till min syster. Om hon stannar där över natten eller ej väljer hon nog då :)
Just nu så har Jazmine somnat och mormor är ute med Leone, jag tänkte gå ut med Jazmine klädder på henne och hade henne i famnen så somnade hon hihi så det var bara att gå och lägga henne i sängen. Tur var väl det att jag inte hann få på henne ytterkläderna ändå ;) Äsh vi får gå ut sen när hon vaknat i stället, en liten sväng iaaf eftersom hon har en sådan fruktasnvärd hosta min lilla tös.
Har ätit en massa god mat under helgen och igår åt vi äppelpaj. Igår fyllde Jazmine 1år så nu är hon stora tjejen ♥
Tänka sig att för ett år sedan så kom jag hem från BB och var väl hemma vid den här tiden. Leone mötte mig i dörren och var så glad över att se mig och lilla syster. igår så var det ett år sedan klockan 17.01 som lilla Jazmine kom till oss, i nio månader så låg hon där i min mage och bara växte på sig utvecklades till den underbara lilla tjej hon är idag ♥ Att detta år gått så fort är ju helt ofattbart, när Jazmine föddes så vägde hon 3160g och var 48cm lång idag så är hon ca 74,5 cm lång och väger ca 12120g vilken skillnad va :) (tänk på att dagen vikt och läng fram för allt vikten har ändrats sen vi var på bvc sist)



Nä nu ska jag passa på och få dra igång dammsugaren och få bort sanden som kom när Leone fick på sig sina kläder, ja det kommer ju komma mer när hon kommer in men lite förebyggande till att inte få sandlåda hemma ändå ;)

Kommentarer
anapanda säger:

har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

2010-11-07 | 16:30:34
Bloggadress: http://anapanda.webblogg.se/
Josefine - mamma till Hugo säger:

Ååh, jag är inne och kikar hos dig stup i kvarten känns det som.. Kan du inte publicera vinnarna snart?

2010-11-07 | 18:49:33
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com
Madde säger:

Tiden med bebis går sjukt fort :)

2010-11-07 | 21:34:53
Bloggadress: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback